Різна всячина

Информация о пользователе

Привет, Гость! Войдите или зарегистрируйтесь.


Вы здесь » Різна всячина » Право і закон » Корисні сайти по темі "Право і закон"


Корисні сайти по темі "Право і закон"

Сообщений 1 страница 2 из 2

1

...

0

2

Сайт: https://tvoepravo.org

Вітаємо на сайті бази юридичних знань по протидії незаконним карантинним обмеженням в Україні. Вся зібрана інформація тут згрупована по ключових напрямках, а саме:

Робота в локдаун - охоплюються питання примусу до ПЛР-тестування, перевірок сертифікатів вакцинації, протоколів за порушення карантинних норм против ФОПів, збитків по оренді за час локдауну та окремо питання обходу освітянами вимог про 80% вакцинації.

Вакцинація - зібрано офіційні документи, які заперечують обов'язковість вакцинації від коронавірусу, а також алгоритми дій у разі порушення прав на роботі для всіх категорій працівників, включно з військовослужбовцями.

Маски - розглянуто незаконність вимог носіння маски та надано рекомендації щодо поведінки у разі виклику поліції.

Подорожі - надано рекомендації по користуванню громадським транспортом та перетину кордону громадянами України.

Вся інформація оновлюється відповідно до змін у законодавстві та з урахуванням судової практики в “карантинних” справах. Використання рекомендацій, наданих на даному сайті, відбувається на Ваш власний ризик. Упорядники та автори бази знань не несуть відповідальності за викладену інформацію, спосіб і результати її використання. В протистоянні не може бути гарантій! Але вірний юридичний опір цілком може зупинити беззаконня та поновити Ваші порушені права.

В будь-яких діях проти незаконних карантинних обмежень слід виходити з наступного.

Конституція України є законом найвищої юридичної сили. Закони і інші нормативно-правові акти повинні відповідати Конституції. Конституція є законом прямої дії. (ст. 8 Конституції України).  Тобто, якщо норма закону чи нормативно-правового акту суперечить нормі Конституції України, для  правильного правозастосування слід використовувати норму Конституції.

Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані  діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами  України. (ст. 19 Конституції України). Таким чином, всі органи і посадові особи держави Україна  повинні діяти строго у відповідності до Конституції та не мають повноважень виходити за межі норм  Конституції, навіть якщо вони керуються законом, оскільки закон також не має суперечити Конституції.

Слід звернути увагу на наступне. Відповідно до ст. 147 та п. 2 ст. 150 Конституції України,  повноваження тлумачити зміст Конституції України та вирішувати питання відповідності законів  України Конституції України належить виключно Конституційному Суду України. 

Увага - відповідно до Постанови Пленуму Верховного Суду України за №9 від 01.11.1996 року  “Про застосування Конституції України при здійсненні правосуддя”, у разі, якщо діючий закон чи  нормативно-правовий акт суперечить Конституції України в усіх необхідних випадках слід  безпосередньо застосовувати Конституцію як акт прямої дії.

Правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. (ст. 19 Конституції України). Ніхто не зобов'язаний виконувати явно злочинні розпорядження чи накази. За віддання і виконання явно злочинного розпорядження чи наказу настає юридична відповідальність. (ст. 60 Конституції 

України). Із наведених норм вбачається, що акти і норми, які суперечать Конституції,  заборонено видавати та виконувати. При чому відповідальність настає як за видання, так і  за виконання незаконного розпорядження.

Тобто, сумлінний громадянин, який поінформований про невідповідність Конституції  України певного нормативно-правового акта, зобов’язаний відмовитись від виконання  незаконного акту. Якщо він виконає незаконний акт, для нього наступить така ж відповідальність,  яка передбачена за видання незаконного акту. Це правило поширюється як на цивільних осіб  (простих громадян), так і на поліцейських та інших представників держави.

Особа, що виконала явно злочинний наказ або розпорядження, за діяння, вчинені з метою виконання такого наказу або розпорядження, підлягає кримінальній відповідальності на загальних підставах. (ч. 4 ст. 41 Кримінального кодексу України). Поліцейський чи інша особа, яка вимагає від громадянина виконання акту, що суперечить Конституції, є злочинцем і її дії є злочином, який кваліфікується відповідною статтею Кримінального кодексу України.
Незаконність карантину в Україні:

Виходячи із змісту Конституції України, карантин в Україні, що  введений органом влади шляхом видання нормативно-правового (підзаконного) акту, повинен  строго відповідати закону і Конституції. Постанова не може вважатись законним актом, навіть  правильна за змістом. Підзаконний акт, який виданий із порушенням процедури, оскільки в такому випадку  будуть невільовані норми верховенства права, порушує правопорядок. 

Відповідно до ст. 29 Закону України “Про захист населення від інфекційних хвороб”, карантин  встановлюється і відміняється Кабінетом Міністрів України. Проте, Кабмін не є абсолютно вільним в  цьому питанні — це повноваження Кабміну обмежене законом. Обмеження полягає у встановленні  жорсткої і безальтернативної процедури. 

Зазначена стаття закону встановлює, що питання про встановлення карантину порушує перед Кабінетом Міністрів України (центральний орган виконавчої влади), за поданням головного державного санітарного лікаря України. Такий порядок впровадження заходів у державі,  забезпечує формування державної політики у сфері охорони здоров’я. 

У свою чергу, головний державний санітарний лікар може ініціювати введення карантину  лише у випадку, коли в Україні вже введено надзвичайний стан, підпункт “й” частини 1 статті 40  “Повноваження головного державного санітарного лікаря України” Закону України “Про  забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення” встановлює: 

“У разі введення в Україні чи в окремих її місцевостях режиму надзвичайного стану вносить центральному органу виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері охорони здоров’я, обґрунтоване подання для прийняття рішення щодо звернення до Кабінету Міністрів України з пропозицією про встановлення карантину.”

Процедура введення в Україні карантину в законний спосіб така: 

Дія Перша. Президент видає Указ про введення надзвичайного стану. Верховна Рада  затверджує цей Указ. Указ набуває чинності. 

Дія Друга. Головний санітарний лікар подає в Міністерство охорони здоров’я України подання щодо звернення до Кабінету Міністрів України з пропозицією про встановлення карантину. Подання було подане 10 березня 2020 року міністру охорони здоров’я Іллі Ємцю. Щодо  встановлення карантину з метою запобігання поширенню на території України корона вірусу  COVID-19. Заступником Міністра охорони здоров’я В. Ляшко. А призначення Віктора Ляшко  на посаду заступника Міністра охорони здоров’я України – головним державним лікарем  України відбулось 11 березня 2020 року. Відтак, процедуру введення в Україні карантину було  порушено. Згідно цього, а також згідно ст. 19,22,64 Конституції України особа має право не  виконувати ці постанови, які є не законними, тим паче злочинними. 

Дія Третя. Міністерство охорони здоров’я України порушує перед Кабінетом Міністрів України питання про встановлення карантину. 

Дія Четверта. Кабінет Міністрів України встановлює карантин. Карантин набуває чинності. 

При цьому, всі чотири дії є обов’язковими і хронологічно послідовними!

Як відомо, надзвичайний стан в  Україні не введено. Відповідно, станом на цей момент головний санлікар ще не отримав  повноважень ініціювати карантин. А у Кабінету Міністрів не було підстав встановлювати карантин.  Відтак, слід стверджувати, що в правовому полі чинного законодавства  України карантин не введено. 

Таким чином, чинна постанова про введення карантину є незаконною і не  підлягає виконанню. На підставі ст. 60 Конституції України кожна людина зобов’язана  відмовитись від виконання постанови Уряду про введення карантину. На підставі ст. 19 Конституції  України у взаємозв’язку із ст. 60 Конституції України, жодний орган чи посадова особа не має  права вимагати від людини виконання постанови Уряду про введення карантину. [О. Гуміров. Методичний посібник щодо відсутності необхідності носіння “захисної маски” в громадських місцях  (в тому числі в магазинах, супермаркетах, транспорті)//посібник_по_маскам_о.гумірова.pdf]

Сайт: https://tvoepravo.org

0


Вы здесь » Різна всячина » Право і закон » Корисні сайти по темі "Право і закон"