Різна всячина

Информация о пользователе

Привет, Гость! Войдите или зарегистрируйтесь.


Вы здесь » Різна всячина » Розваги » Карткові пасьянси orakul.com


Карткові пасьянси orakul.com

Сообщений 1 страница 19 из 19

1

Карткові пасьянси
Пасья́нс (фр. patience — терпіння) — гра в карти для однієї людини, мета якої полягає в розкладанні карт у заздалегідь визначену фігуру. Залежно від правил мета може бути досягнута тією чи іншою мірою завдяки інтелектуальним зусиллям гравця та певному відсотку випадковості (залежить від роздачі). Останнє дозволяє використовувати пасьянс для ворожіння.

Правила
Переважна більшість пасьянсів починається з перемішаної колоди карт. Мета полягає в тому, щоб за визначеними наперед правилами розташувати всі карти в порядку нумерації, часто розділяючи їх за мастю. Типово карти з більшим номером кладуться вище і чергуються за кольором. Потрібна фігура («табло»), котру потрібно викласти, спершу ніяк не позначена, або вказується «базовими картами», як правило, тузом кожної масті. Іноді в табло передбачене місце, де можна тимчасово складати карти, які не можна використати одразу. Буває, що дозволяється взяти іншу карту, якщо поточну немає змоги покласти в табло. У деяких пасьянсах двоє і більше гравців можуть змагатися між собою[1].

Джерело:
https://uk.wikipedia.org/wiki/Пасьянс

0

2

Баварський
http://forumupload.ru/uploads/001a/cb/5f/2/154715.jpg
Перетасувавши колоду, роздайте з неї вісім довільних карток і помістіть їх у ряд вгорі ігрового столу. Ці карти і будуть базовими, і на них необхідно переміщати решту карт у порядку зростання гідності та незалежно від масті. Це означає, що якщо одна з базових карт, наприклад сімка, то на неї потрібно викласти спочатку вісімку довільної масті, потім дев'ятку і так далі до шістки. Аналогічним чином слід чинити і з картами іншої гідності.

Колода, що залишилася, поміщається зліва внизу. Після кожного ходу з неї викладається по одній карті у допоміжний осередок. Вільною є лише верхня карта допоміжного осередку.

Верхні базові карти можна переміщувати та складати в серії незалежно від масті в порядку зростання гідності. На вільний базовий осередок можна викладати будь-яку верхню карту в базових блоках і верхню карту допоміжного осередку.

Пасьянс вважається вдалим, якщо всіх восьми базових осередках створюються блоки з тринадцяти карт, складені порядку зростання переваги незалежно від масти.

Вкрай рідкісний і надзвичайно складний пасьянс.

Джерело (російською мовою):
https://orakul.com/

0

3

Госпітальний
http://forumupload.ru/uploads/001a/cb/5f/2/69760.gif
Пасьянс для однієї колоди з 52 карток.

Цей пасьянс не дуже складний, проте досить оманливий: гравцю може здаватися, що виграш у нього в кишені, а насправді це не так.

З колоди дістають карти одну за одною і при цьому відкривають кожну третю карту. Якщо при цьому потрапляє король будь-якої масті, його викладають на ігровий стіл. Тузи викладають над королями відповідної масті. Якщо, наприклад, випав туз пік, але в розкладі ще не з'явився піковий король, то туза пропускають і роблять з ним так само, як і з іншими картами, що буде описано нижче.

На тузах будують серії, що зростають у масть, на королях – спадні, але теж з урахуванням масті карт. Всі інші карти, що випали з колоди, відкладають в окрему стопку сорочкою донизу. Поки що у грі не беруть участь. Якщо, припустимо, у цій стосі зверху перебуває пікова жінка, та якщо з колоди з цього приводу “три” випадає піковий король, його відправляють у розклад, а жінку не чіпають, попри те що вона б продовжити серію короля.

Число карт у колоді не завжди буває втричі. Якщо колода закінчилася на рахунок “два”, її перевертають, після чого перша карта стає третьою, а значить, може брати участь у розкладі.

Так як тузи дозволяється викладати тільки після того, як у розкладі з'являться відповідні королі, то може статися так, що до моменту появи в розкладі тузів на королях вже будуть побудовані довгі послідовності. Як тільки з'явиться необхідна карта, що об'єднує, зібрану на королі послідовність перекладають на туза (або на серію туза), отримуючи таким чином одну повну серію від туза до короля.
Зверніть увагу на рисунок. На ньому вже повністю зібрано три серії; залишилося тільки перенести карти, збудовані на королях, на карти, збудовані на тузах. У червоній серії поки не вистачає трійки, четвірки та п'ятірки.

Однак це не означає, що пасьянс уже зійшовся. Адже використовувати можна лише кожну третю карту, а оскільки їх всього залишилося три, невдало, якщо третьою виявиться четвірка. Трійку чи п'ятірку можна було б одразу використати у розкладі, а ось четвірку – ніяк. І скільки б разів ви не перераховували “раз”, “два”, “три”, якщо четвірка – третя карта, отже, третьою вона залишиться. Пас'янс не зійшовся.

Джерело (російською мовою):
https://orakul.com/

0

4

Стар
http://forumupload.ru/uploads/001a/cb/5f/2/498136.gif
Пасьянс для однієї колоди з 52 карток.

Пасьянс середнього рівня складності, хоча від гравця потрібна підвищена увага.

Ігрове поле є подобою циферблата. Найвища карта колоди кладеться малюнком на те місце, де на циферблаті знаходиться число "дванадцять". Ця карта - базова даної масті. Далі з колоди знімають карти одну за одною доти, доки не з'явиться інша масть. Гідність карти не відіграє ролі. Цю карту поміщають на те місце циферблата, де має бути цифра “шість”. Ті карти, які не підійшли, кладуть сорочкою до центру циферблату, на те місце, де мають бути стрілки. Це – резервна стопка. Далі карти продовжують знімати доти, доки з'явиться карта третьої масті, яку кладуть місце трійки. Карту четвертої масті поміщають на те місце, де має бути дев'ятка. Карти, вийняті з колоди, але не в нагоді, складають в резервний стос картинкою вгору.

Тепер із колоди беруть чотири верхні карти і розташовують їх по одній посередині між базовими картами. В результаті має вийти зірка з вісьмома променями. Помста і гідність карток з цієї четвірки теж ролі не грають. Це – допоміжні картки. Так само, як і резервний стос, вони використовуються для того, щоб пасьянс зійшовся.

Ціль пасьянсу проста. Необхідно побудувати на чотирьох базових картах чотири правильні серії, що спадають або зростають. Допоміжні карти, що використовуються у створенні серії, далі замінюють новими картами з колоди. Порядок будівництва серій визначає перша карта, якою можна продовжити якусь із серій у будь-який бік. Цією картою може бути одна з допоміжних або карта з резервної стопки, а також верхня карта з колоди.
На малюнку зображено таку ситуацію: на вершині циферблата розташовується п'ятірка бубон. Перша допоміжна карта - бубнова шістка - відразу йде на будівництво бубнової серії, а на її місце лягає нова карта з колоди (дама черв'яків). Таким чином, порядок будівництва бубнової серії встановився сам собою: він йде зростаючою. Порядок створення червоної серії було визначено взятої з колоди вісімкою черв'яків: за спадною.

Гра продовжується. Із загальної колоди дістають карту за карткою та перевіряють, чи можна її використовувати для будівництва якоїсь із серій. Крім цього, по можливості вводять у гру та верхню карту резервної стопки та допоміжні з розкладу. Будувати проміжні серії на допоміжних картах не можна. Ці карти завжди мають бути вільними. Коли основна колода закінчується, замість неї починають використовувати резервний стос і продовжують гру. Цей крок можна буде повторити ще раз, тобто весь пасьянс складається з трьох турів. До кінця третього туру всі серії повинні бути збудовані так, щоб не залишилося жодної допоміжної картки та жодної картки в резервній стопці.

Ще раз зверніть увагу на малюнок: пасьянс вважається складеним, якщо бубнову серію вінчатиме четвірка, трефову – сімка, пікову – п'ятірка, червону – десятка. Допоміжна сімка бубон лягає на шістку бубон, а на її місце кладеться нова карта з колоди.

ДАБЛ СТАР

Цей пасьянс аналогічний пасьянсу "Стар", але має більш складне завдання - скласти одночасно дві такі зірки з колоди на 104 карти.

Ретельно перетасуйте колоду. Правила залишаються колишніми, тільки допоміжні карти однієї зірки однаково можна використовуватиме створення серій інший і, навпаки, навпаки. Крім цього, резервний стос повинен бути спільним для обох зірок. Вибір зірки залежить насамперед від того, де випала можливість продовжити серію. "Дабл Стар" дозволяється розкладати також не більше, ніж у три тури. Грати в нього можна і вдвох. Тоді кожен із граючих бере собі колоду з 52 карт і розкладає пасьянс, "працюючи" зі своєю зіркою. Обидва граючих мають окремий резервний стос. Але дозволяється також використовувати допоміжні картки один одного та продовжувати гру картами зі своєї колоди серії партнера. Подвійний пасьянс складний вже тому, що потребує підвищеної уваги від обох гравців і не терпить помилок. Адже якщо буде допущено найменшу помилку, пасьянс не зійдеться в жодного з гравців.

Джерело (російською мовою):
https://orakul.com/

0

5

Строптиві пані

http://forumupload.ru/uploads/001a/cb/5f/2/271979.gif

Пасьянс для двох колод по 52 карти.

Мета пасьянсу "Немовиті жінки" - постаратися зібрати вісім серій, які починаються з королів і закінчуватимуться жінками.

Для початку слід зняти верхні 32 карти колоди і покласти їх, не перевертаючи, в лівий нижній кут ігрового поля. Це – допоміжний стос. Сам розклад складається з двох рядів карток, по чотири картки в кожному. Колоду, що залишилася, треба постійно тримати в руці. На малюнку зображено, як виглядає ігрове поле на початку розкладу.
Якщо при розкладі на початку гри випадуть жінки, їх треба замінити іншими картами з колоди, а самих жінок вкладають в будь-яку її частину.

Карти колоди, що не підійшли для розкладу, відкладають убік картинкою вгору. Це так званий резервний стос. Якщо в розкладі випав король, його так само як і дам виймають із розкладу, але не відправляють назад у колоду, а кладуть півколом у верхній частині ігрового поля. Це базові карти для восьми правильних серій. Колоду можна розкладати тільки один раз, тому дуже добре, якщо вже при першому розкладі з'явилася можливість перекласти або замінити карти. Саме така ситуація зображена на малюнку: короля бубон дістають із загального розкладу і на нього поміщають бубнового туза.

Обох дам поміщають назад у колоду, а на місця, що звільнилися, кладуть нові карти. Але на місце короля та туза кладуть карти вже не з колоди, а з допоміжної стоси.

Тепер слід зупинитися та подивитися, чи не з'явилися нові можливості для продовження гри.

Крім описаних вище способів переміщення карток дозволяються й інші. Наприклад, на картах розкладу можна будувати правильні серії з спадної або з відповідних карт, які дістаються з колоди, або з карт, що знаходяться в резервній стопці.

У випадку, коли всі можливості вичерпані, з колоди дістають одну за одною карти і дивляться, чи підходять вони для продовження відповідної серії на королях чи на якійсь іншій карті в розкладі.

Щоразу, коли у розкладі з'являються вільні місця, кладуть нові карти з допоміжної стоси. Якщо раптом з'явиться жінка, її кладуть у розклад. Але після кожної дами - і це дуже важливо для того, щоб пасьянс зійшовся, - з допоміжної стоси дістають п'ять верхніх карт і підкладають під загальну колоду.

Якщо ви відкриваєте одну за одною карти з колоди і вам випадають жінки, намагайтеся використовувати їх у будівництві відповідних серій. Якщо це не виходить, то даму кладуть вгору резервної чарки картинкою вгору. Після кожної дами, яка вийшла з колоди, з резервної стопки беруть три найнижчі карти і кладуть їх униз колоди сорочкою вгору.

Якщо першою з колоди випала жінка, її кладуть у низ колоди.

Коли резервна стос складається тільки з двох карт, а з колоди виходить жінка, то вона вважається вже третьою картою і поряд з двома першими поміщається вниз колоди. Цьому принципу слід слідувати, якщо у допоміжній стосі залишилося менше п'яти карт, причому одна з них – дама: всі інші карти переходять у колоду.

Коли допоміжна стопка закінчиться і в колоду вже більше не можна буде підкладати по п'ять карток, вона перестане рости. Жінки всіляко допомагають загальному ходу гри, якщо вони не надто примхливі і не намагаються сховатися подалі. Чим більше у грі з'являється можливостей для пересування дам, тим більше шансів, що пасьянс зійдеться.

У випадку, якщо з самого початку гра йде без особливих труднощів, допоміжний стос так чи інакше колись закінчиться і в розпорядженні гравця залишаться лише колода та резервна стопка. Не біда: є ще багато шансів звести пасьянс до вдалого кінця, головне – щоб періодично з'являлися потрібні карти, завдяки яким можна приєднувати неповні серії, складені на картах у розкладі, до серій, складених на базі королів.

Результатом таких приєднань є поява вільних місць, які у свою чергу заповнюються картками з резервної стопки, і вона рано чи пізно має закінчитись. Якщо ж колода зникне раніше, ніж резервний стос, то в цьому випадку доведеться скористатися нею замість колоди, поки не складуться вісім правильних серій: наприклад, король пік, туз пік, двійка пік, трійка ... валет, дама пік. Якщо цього не сталося, то пасьянс не вийшов.

На другому малюнку зображено ситуацію, яка виникла після закінчення допоміжного стосу. У цьому випадку правильне рішення таке: червоні четвірка, п'ятірка і шістка (зменшується послідовність) поєднуються з червоною серією, зібраною до трійки. На місце, що тільки-но звільнилося, кладуть вісімку пік з резервної стопки. Можливо, тоді відкриється нова карта, яку також можна буде використовувати для продовження гри. Припустимо, що це - туз треф. В цьому випадку його слід покласти на короля треф, а зверху лягають трефові двійка та трійка з розкладу.

Як видно, багато жінок знаходяться поза розкладом - або в спільній колоді, або в резервній стопці. Як тільки одна з жінок з'являється з колоди, під колоду підкладають три нижні карти з резервної стопки і вона, таким чином, поступово зменшуватиметься.

Якщо бути уважним і стежити за грою, пасьянс, напевно, вийде. Щоправда, бувають випадки, що гра заходить у безвихідь раніше, ніж закінчиться допоміжна чарка. Так виходить у тому випадку, коли карти, які випадають з колоди, не можуть продовжити жодної серії ні в розкладі, ні на базі королів та їх одну за одною доводиться складати в резервну стопку.

Коли ж вся колода крок за кроком перейде в резервну стопку, пасьянс не вдався, оскільки за правилами другий розклад не допускається.

Джерело (російською мовою):
https://orakul.com/

0

6

Помнож на два
http://forumupload.ru/uploads/001a/cb/5f/2/152692.gif
Пасьянс для однієї колоди з 52 карток.

Колода ретельно перетасовується, і з неї до центру ігрового поля викладається базова карта. Навколо неї літерою "П" розташовуються сім робочих карток. Колоду кладуть ліворуч, під нею знаходиться допоміжний осередок.
Чергова базова карта вираховується так: гідність карти, що лежить на базі, збільшується вдвічі, і в разі потреби з цієї цифри віднімається число тринадцять. Наприклад, на туз викладається двійка, на двійку - четвірка, на четвірку - вісімка, на вісімку (8х2 = 16, 16-13 = 3) трійка і так далі. Зверніть увагу на те, що в цьому пасьянсі кожна карта відповідає певному числу:

туз - 1

двійка - 2

трійка - 3

четвірка - 4

десятка - 10

валет - 11

дама - 12

король - 13.

З цього випливає, що королі не викладаються на основу. Карти з колоди викладаються або у допоміжний осередок, або у вільний осередок, або у разі відповідності на базову карту. З допоміжного осередку картки можна переміщати на вільні робочі осередки або у разі відповідності базову карту. Дозволено три повторні використання колоди, що залишилася.

Завдання пасьянсу — перенести всі карти на базову карту. Це пасьянс досить високої складності.

Існують ускладнений та спрощений варіанти.

Ускладнений варіант: повторне використання колоди, що залишилася, не дозволено.

Спрощений варіант: кількість повторних використання колоди, що залишилася, не обмежена.

Джерело (російською мовою):
https://orakul.com/

0

7

Чаклунка
http://forumupload.ru/uploads/001a/cb/5f/2/399481.jpg
Пасьянс для двох колод по 32 карти.

Пасьянс нескладний, але під час гри треба уважно стежити за картами і побоюватися мимовільної каверзи.

У цьому пасьянсі використовуються дві колоди по 32 карти. Шістки участі в грі не беруть, тому заздалегідь видаліть їх з колоди.

Карти викладають у сім рядів по сім карток у кожному ряду, причому наступний ряд повинен трохи знаходити на попередній. Перший ряд викладається картинкою вгору, другий – картинкою вниз, третій – картинкою вгору, четвертий – картинкою вниз тощо. В останньому, сьомому ряду, карти повинні лежати вгору.

Завдання пасьянсу – побудувати вісім серій відповідних мастей, які б починалися тузами, а закінчувалися королями. Так як карти від двійки до шістки у грі не беруть участь, виникає дірка, тобто за тузами відразу йдуть сімки, за ними - вісімки і т.д.

Коли карти розкладені подібним чином, необхідно уважно вивчити картинку, що вийшла. Тузов вилучають із розкладу незалежно від цього, у якому відкритому ряду вони перебувають, але в їх місця викладають нові карти з колоди. Тузи відкладаються у верхню частину ігрового поля. Якщо у нижньому ряду випадають сімки, їх одразу кладуть на тузи відповідних мастей. Ті карти закритого ряду, які звільнилися внаслідок такого ходу, відкриваються. Вони використовуються у побудові спадних послідовностей з чергуванням червоної та чорної масті на інших картах розкладу. З колоди виймаються карта за картою і використовуються, якщо це можливо, у побудові серій на тузах або послідовностей. Якщо ці карти не можна використовувати в даний момент, вони відкладаються в резервну стопку. У випадку, якщо вдається розібрати якусь із горизонтальних колонок повністю, на місце, що звільнилося, дозволяється перекладати яку-небудь карту, що заважає ходу гри.

Якщо всі можливості вичерпані і ходити більше нема чим, розклад і колоду збирають, тасують і розкладають заново в кілька рядів по сім карток у кожному. Кількість рядів залежить, як правило, від кількості карт, що залишилися після першого туру в колоді. Якщо карт вистачає лише на чотири ряди, то ті, що залишилися, тримають у руці як запасні для будівництва серії. Якщо карт вистачить лише на два ряди, нижній ряд все одно викладають картинкою вгору, а верхній - картинкою вниз. У другому турі пасьянс має зійтись. Якщо ні – виходить, ви щось неправильно зробили.

Зверніть увагу на рисунок. На ньому зображено другий тур пасьянсу: у верхній частині ігрового поля – шість розпочатих серій. Це означає, що два тузи досі знаходяться серед закритих розкладних карт.

У руці граючого - вісім карт, що залишилися.

Перш ніж спробувати продовжити з їх допомогою якусь серію, подивіться, що можна змінити всередині самого розкладу: на трефового валета, який завершує одну з правильних серій тузів, перекладають відповідно трефову даму і відкривають карту, що лежала під нею. Для завершення однієї з трефових серій тепер не вистачає лише одного короля. На трефову сімку іншої трефової серії переміщують трефову вісімку, після чого знову відкривають закриту карту, яка звільнилася.

Червону десятку можна перемістити або на трефового валета (за спадною), або на дев'ятку хробаків відповідної серії.

Який із ходів може виявитися найкращим, залежить від кожного конкретного випадку. Практично неможливо навіть під час гри вгадати, зійдеться пасьянс чи ні: для цього довелося б підглядати в карти тих рядів, які лежать картинками вниз, а це категорично заборонено правилами. Тільки посидючість та уважність можуть призвести до перемоги.

Джерело (російською мовою):
https://orakul.com/

0

8

Пори року
http://forumupload.ru/uploads/001a/cb/5f/2/395329.jpg
Колода знаходиться зліва, під нею розташовується допоміжний осередок. Карти з колоди викладаються на робочі карти, у разі відповідності – на базові та на допоміжну комірку, а з допоміжної комірки – на робочі та базові картки. Тільки верхня картка допоміжного осередку є вільною.

Усі картки можуть переміщатися на вільні робочі осередки.

Карти на робочих осередках можуть складатися в серії зі спадання гідності незалежно від масті. Вільною картою серії є тільки верхня карта. Повторне використання колоди, що залишилася, не допускається.

Пасьянс вийшов, якщо вдалося перенести всі карти на базові осередки. Цей пасьянс підвищеної складності.

Існують ускладнений та спрощений варіанти цього пасьянсу.

Ускладнений варіант: робочі карти можна складати в блоки тільки за зменшенням гідності та протилежних кольорів.

Спрощений варіант: дозволяється два повторні використання колоди.

Джерело (російською мовою):
https://orakul.com/

0

9

Одинички
http://forumupload.ru/uploads/001a/cb/5f/2/285421.gif
Пасьянс для двох колод по 52 карти.

Із загальної колоди беруть 16 карток і розкладають пірамідою так, як показано на малюнку.
У цьому пасьянсі кожна карта відповідає певному числу:

туз – 1

двійка – 2

трійка – 3

---------

дев'ятка – 9

десятка – 10

валет, дама, король – 5 чи 6.

Із загальної розкладки слід брати по дві картки, які в сумі становитимуть одинадцять. Але брати їх можна тільки в тому випадку, якщо вони лежать навскіс один від одного. У цьому випадку обидві карти виймають із розкладу та відкладають убік. Те саме відбувається з сімкою і четвіркою черв'яків, а також королем пік і шісткою бубон.

Король треф теж складає в сумі одинадцять разом з дамою треф або разом з п'ятіркою черв'яків. Після того, як чотири пари карток покинули розклад, на їхні місця викладаються нові з колоди.

Тут потрібно бути особливо уважним: все нові карти слід спробувати розподілити таким чином, щоб по можливості вийшло якнайбільше діагональних пар, що становлять у сумі одинадцять. Без цього пасьянс, швидше за все, не складеться.

Ті карти, які знаходяться у розкладі, не можна переміщати з місця на місце всередині розкладу.

Не дозволяється відразу виймати з розкладу пари, що збіглися, а також залишати вільне місце якийсь час незайнятим. До цієї тактики доведеться вдатися наприкінці гри, щоб пасьянс не завершився раніше. Як правило, за один раз із загального розкладу вдається вийняти не більше шести пар карт, що збіглися.
Зверніть увагу на другий малюнок. Королі, пані та валети в даному розкладі складають три діагональні пари і, отже, їх можна відкласти убік.

На жаль, цей пасьянс збігається досить рідко.

Джерело (російською мовою):
https://orakul.com/

0

10

Хамелеон
http://forumupload.ru/uploads/001a/cb/5f/2/634156.gif
Пасьянс для однієї колоди з 52 карток.

Чотири робочі осередки знаходяться вгорі. Після повторного використання колоди перша карта з колоди викладається в робочу комірку. Карти такої гідності і будуть базовими. Там викладають карти відповідної масті по зростанню гідності. Колода розташовується ліворуч. Карти з колоди потрапляють у допоміжний осередок. Вільною є лише верхня карта допоміжного осередку.

З допоміжної комірки можна викладати карти на робітники протилежного кольору і вище на гідність або, у разі відповідності, на базові карти. Праворуч від колоди знаходяться дванадцять резервних карток.

Карти з резерву дозволяється викладати на базові, на робітники протилежного кольору і вищі на гідність або на вільні робочі осередки. Коли картки в резерві закінчуються, на вільні робочі осередки можна викладати картки із допоміжного осередку.
З робочих карток можна створювати серії зі спадання гідності картки, а також протилежних кольорів. Ці серії переміщуються повністю. Дозволено три повторні використання колоди, що залишилася.

Для успішного розкладу пасьянсу потрібно перенести всі карти на базові. "Хамелеон" відноситься до категорії пасьянсів вище середньої складності.

Він є варіантом пасьянсу "Кенфілд".

Існують ускладнений та спрощений варіанти.

Ускладнений варіант: після кожного ходу з колоди у допоміжну комірку викладаються не одна, а три карти, причому вільною для використання є лише верхня (ненакрита) карта.

Спрощений варіант: кількість повторних використань колоди, що залишилася, не обмежена.

Джерело (російською мовою):
https://orakul.com/

0

11

Іменини
http://forumupload.ru/uploads/001a/cb/5f/2/800263.gif
Пасьянс для однієї колоди з 52 карт.

Просте, але в той же час цікаве вирівнювання, яке сподобається навіть гравцям, витонченим у питаннях викладання солітарів.

Отже, подумайте про будь -який чотири -цифровий номер. Чотири -Digit, оскільки кожна карта повинна відповідати одній цифрі. Крім того, нулі не повинні бути присутніми в таємниці. Наприклад, ви задумали число - 1916.

Мета пасьянсу - зібрати всі картки в чотири вертикальні ряди, щоб на нижніх картках ви могли прочитати зліва направо: 1916.

Для початку візьміть чотири картки з колоди, які в кількості одиниці - це більше, ніж фігура задуманого року. У нашому випадку це: двійка (одна фігура більше, ніж одиниця), знову ж таки двійка і, нарешті, сім (одна фігура з більш ніж шести). Далі ці картки слід поставити в ряд горизонтально.

Значення карт такі:

ACE - 1

Два - 2

Тройка - 3

Чотири - 4

----------

Калет - 11

Леді - 12

Королю 13.

Жоден із стовпців, які ви побудуєте, не повинно закінчитися десяток, Вальет, леді чи король, тому що в кінці кожної колонки може бути лише певне число.

Крім того, гра йде за простою схемою: решта 48 карт зроблені за допомогою зображення вниз, а верхні картки відкриваються одна за одною, перевіряючи, чи можна її використовувати в ситуації. Якщо карту неможливо використовувати, вона ставиться в резервний стек із зображенням вгору.

Верхня карта резервного ворсу в першому зручному випадку використовується в ситуації.

Приклад. Чотири черв’яки не можуть бути використані в цій ситуації в майбутньому. Його слід відправити в резервний стек. Наступна картка, яка випала з палуби, - це трійка Шервона. Він розміщується на шерональній двійці, а зверху вгорі трьох - чотири з резервної купи.

Якщо пасьянс прийшов на зупинку, вони звертаються до резервної зупинки і, не маючи набираючи картки по черзі. Цей крок можна використовувати лише чотири рази, тобто резервний стек можна зробити чотири рази і три рази знову.

На малюнку показаний момент гри після третього макета. Стовпчик піку повністю зібраний. А після четвертого раунду, на тому ж рівні з тузом, піком також повинен бути туман, дев'ять черв’яків - зліва та шість трип. - праворуч, щоб зробити задумане число 1916.

Джерело (російською мовою):
https://orakul.com/

0

12

Ліва масть
http://forumupload.ru/uploads/001a/cb/5f/2/270290.gif
Пасянc для однієї колоди з 52 карт.

Робочі картки викладені з колоди з семи зупинок у наступному порядку: у першій картці зупинки, у другому двох тощо. Верхні картки лежать, решта з сорочкою вгору. Над робочими картами є чотири основні комірки. Основними картками будуть тузи, на них необхідно викласти картки відповідного костюма в порядку збільшення гідності.

Решта колоди кладуть зліва. Картка з неї може бути перенесена в допоміжну комірку, розташовану зліва від колоди, на робочі картки будь -якого іншого - "ліворуч" - костюм (тобто чотири з трійки можна розмістити на будь -якій п’яти, крім П'ять TREF) або у випадку дотримання базової картки. Лише верхня карта допоміжної клітини безкоштовна.

Карти з допоміжної комірки дозволяють перенести на робочі картки відповідно до вищезазначеного правила або до базових карт. Самі робочі картки також можуть зробити блоки у зниженні гідності з картками будь -якого іншого костюма.

Ці блоки можна повністю перемістити. Будь -яка карта з колоди, від допоміжної комірки та будь -якої робочої картки, може перейти до безкоштовної робочої комірки. Повторне використання карт, що залишилися в колоді, заборонено.

Мета пасьянсу - перенести всі картки на основні. Пасьянс досить низький.

Цей пасьянс є варіантом пасьянсу "Klondike".

Існують складні та спрощені варіанти цього пасьянсу.

Складний варіант: лише король або блок, що починають з короля, можуть перейти до вільної робочої комірки.

Спрощений варіант: кількість повторного використання решти колоди не обмежена.

Джерело (російською мовою):
https://orakul.com/

0

13

Ланцюг
http://forumupload.ru/uploads/001a/cb/5f/2/383789.gif
Пасьянс для однієї колоди з 52 карт.

З самого початку колоду карт утримують сорочку вгору. Одна частина колоди викладається вгору в три горизонтальні ряди, щоб кожна мала вісім карт. Двени, що випали під час ситуації, викладені в окремому ряду над основним макетом.

Далі вам потрібно побачити, чи є вже відкриті картки, придатні для продовження збільшення серій на основі парних. Наприклад, для пікової двійки це буде, відповідно, три вершини, чотири вершини, потім п’ять, шість тощо, до пікового туза. Одне правило діє для всіх інших смуг.

Не забувайте, що зростаюча серія може бути побудована лише починаючи з двійки. Наприклад, три бубін не мають сили, поки не з’явиться мелодія бубну. Нові картки з колоди розміщуються на місці, що випускаються в основному макеті або негайно використовуються для продовження серії, якщо вони відповідають костюму та номеру. (Іноді виявляється, що кілька карт, знятих з рядка з колоди, можуть продовжити серію, обмотуючи вирівнювання.) Якщо виявилося, що неможливо продовжувати передачу, і нові картки не можуть продовжувати відповідну серію та не поєднуються з іншими картками з макета, слід зібрати макет, змішати його з іншими картками колоди і знову розкласти її. Ряд парних та серії, які побудовані на них, повинні залишатися в їхніх місцях. Ці картки не беруть участь у неодноразовій ситуації.

Вдруге картки знову закладаються в три ряди, але цього разу не вісім, а шість карт у кожному ряду. Епізоди завершуються відповідними картками, як це було в першому раунді, а нові картки з решти колоди розміщуються на вакантних місцях.

Цього разу пасьянс повинен сходитися, тобто всі картки з колоди повинні поступово продовжувати вирівнювання, а з неї вже у відповідних серіях.

Якщо пасьянс закінчиться в тупик відразу після першого макета (наприклад, у макеті було лише одну двійку, і немає карт, які б продовжували серію), ви можете отримати чотири будь -які картки з колоди і поставити їх під Загальне розширення в окремому допоміжному рядку вгору. Після цього пасьянс викладається далі.

Коли після першого раунду вам доведеться зібрати макет, потім, щоб знову розкласти картки, ця допоміжна серія з чотирьох додаткових карт (якщо такі є) також збирається в загальній колоді.

Цей пасьянс дозволяє лише два макети. Третій раз заборонено. Крім того, допоміжні серії можна викладати лише на першому макеті.

На малюнку показаний приклад першого макета. Щоб створити серію, ви можете використовувати наступні картки: двійка Chervon, двійка та потрійна з трьох, а також двійка, потрійна, чотири та п’ять вершин. Коли ці картки будуть перенесені в окремі серії, у ситуації випущено багато місць, які повинні бути заповнені іншими картками з колоди. Допоміжна серія не потрібна в цій ситуації.

Джерело (російською мовою):
https://orakul.com/

0

14

Прусський
http://forumupload.ru/uploads/001a/cb/5f/2/169687.gif
Пасьянс на дві колоди з 52 картки.

Цей пасьянс стосується категорії дуже складних, але, тим не менш, це дуже цікаво. Перш за все, для ситуації вам знадобиться велика поверхня.

Палуба тримається в руці з зображенням вгору. 12 верхніх карт виводяться з нього. Перша фігура показує, як ці картки викладені: початок - це місце, де король є в нашому прикладі. Якщо тузи та королі випадають з палуби, їх вивезуть. Королі - кожен раз лише з кожного костюма - розміщуються всередині кола вертикально зліва; Тузи - також по одному з кожного костюма - викладено вертикально праворуч.

У нашому прикладі двоє царів Трефу впали, отже, один з них розміщений у центрі закладеного кола на чолі лівої вертикальної серії, а інший король залишається в грі. Пік палець розміщується на голові правої вертикальної серії. У порожніх місцях, що утворюються після такого переїзду, викладаються нові картки з колоди.

Якщо картки з’явилися в загальному наборі, з якого ви можете побудувати серію на королі або на бонус, то вони також вивозяться з макета і підключені до конструкції серії. Нові картки з колоди знову викладені в порожніх місцях.

Серія короля повинна бути такою: Леді, Джек, десяток, дев'ять тощо. Більше того, всі картки повинні бути одним костюмом.

Складається туз з тузом: двійка, три, чотири, п’ять тощо. Усі картки одного костюма.

Отже, завдання пасьянсу - побудувати вісім епізодів (по два костюм). Серія, побудована на королях, повинна слідувати зменшенню, тоді як серія тушкування повинна збільшуватися.

Якщо настає момент, коли більше нічого не можна змістити, друге коло викладено. Нові картки розміщуються над кожною карткою існуючого сценарію і ставлять так, щоб вони дещо покривали попередні картки. Принцип однаковий: вони починаються з верхньої лівої, а потім за годинниковою стрілкою.

Коли друге коло готове, ретельно переглядаючи, в ньому є королі або AZE, а також картки, які можуть продовжувати серію. Якщо такі картки доступні, вони видаляються з макета і кладуть у відповідне місце в центрі кола. Нові картки з колоди знову покладаються у їхні безкоштовні місця.

Якщо цього разу всі рухи вичерпані, то третє коло викладено. Саме ця ситуація зображена на нашій фігурі: друга лежить поверх першого кола, а зверху - третій. Подвійний трійник переміщується на туз Туз, десятки найкращих бубнів - на куртці бубну. Король Черва, який знаходиться вгорі в третьому колі, не відбирається, оскільки в центрі кола вже є один король такого костюма. Обидва місця, які були звільнені після руху Трефуа, і десятки тапін, в свою чергу, займаються новими картками.

На картах безкоштовних карт тепер ви можете побудувати проміжні правильні серії, в яких повинні бути картки одного костюма. Серія може бути побудована як у зменшенні, так і в зростаючому порядку: у напрямку вгору на крайніх картах верхніх горизонтальних рядів макета, в напрямку праворуч на крайніх картах правих вертикальних рядків макета, у Напрямок нижніх горизонтальних рядів вирівнювання та в напрямку лівих на крайніх картах лівої вертикальної серії макета.

Такі проміжні послідовності можна змінювати між собою, рухатися в ситуації, частково або повністю, звичайно, якщо є якась об'єднуюча карта подібного костюма.

Якщо вам вдасться розібрати деякі ряди до центральних, то звільнені місця дозволяють використовувати на власний розсуд гравця: ви можете будувати або перемістити проміжні послідовності до них, як зменшуються, так і збільшуються, навіть із змішаним порядок: будь -яким зменшується, а потім збільшується, а потім знову зменшується. Також дозволяється змінити карти, що заважають цим місцям.

Перегрупування картки дозволяється навіть всередині центральних рядків, якщо, припустимо, вам потрібно дістатися до будь -якої конкретної картки, щоб почати переносити інші картки з макета до нього. Але для перемикання карт з центральних рядків тому до рядків рамок це суворо заборонено.

Якщо всі можливі варіанти рухів вичерпані, то вирівнювання (тобто лише кадр, не торкаючись центральних рядків). Більше того, вони починають це робити з екстремальної лівої верхньої стовпчики карт і переміщують за годинниковою стрілкою, щоразу, що кладіть новий стек під існуючим.

Потім, зібраний таким чином палубу, обертається на малюнку вниз і знову викладається, знову починаючи з верхнього лівого крила і далі за годинниковою стрілкою.

Якщо під час макета з’являються нові відповідні картки, вони негайно переносяться на продовження центральної серії.

Зрештою, коли вся колода розкладається (вже у другому колі), на екстремальних картах, а також у вільних місцях, що з’являються під час гри, вони знову починають збирати та розбирати всілякі проміжні послідовності, прагнучи до всіх З тією ж метою: зібрати вісім правильних серій про спортивних та королів у центрі ігрового поля.

Не дозволяється втрачати колоду більше двох разів.

Навряд чи пасьянс вийде для вас вперше. Це вимагає величезного досвіду, наполегливості та майстерності. Тим не менш, він подарує вам радість і допоможе вам по -справжньому відпочити від повсякденних турбот.

Джерело (російською мовою):
https://orakul.com/

0

15

Тузовий
http://forumupload.ru/uploads/001a/cb/5f/2/205841.gif
Пасян для однієї колоди з 52 карт.

Угорі праворуч є чотири основні клітини. Тітки повинні бути викладені на них, а потім, збільшуючи, решта карт відповідного костюма до королів. Палуба перетасована і розміщується зліва. Сім рядів робочих карт викладені з нього до столу, які розташовані під основними комірками: у кожному рядку три картки.

Перші картки в рядку - це зображення. Після кожного інсульту сім карт викладені з колоди - по одній у кожному робочому ряду. Відкриту карту можна перенести на карту, найвищу до однієї та протилежної за кольором.

Серія таких карт може повністю рухатися. Якщо один із робочих рангів порожній, ви можете перемістити короля або блок карт, починаючи з короля до нього.

Пасьянс вважається викладеним, якщо вам вдалося перенести всі картки на основні тузи. Цей пасьянс відноситься до категорії твердих складності.

Є складні та спрощені варіанти.

Складний варіант: відкрита робоча картка при складанні блоку може бути перенесена на карту вище до одного та подібного костюма (тобто лише дев'ять черв’яків розміщуються на перших десятках глистів).

Спрощений варіант: при складанні та переміщеннях блоків карт лише нижня карта в блоці повинна бути нижчою за один і протилежний колір до карти, на якій вона рухається.

Джерело (російською мовою):
https://orakul.com/

0

16

Гольф
http://forumupload.ru/uploads/001a/cb/5f/2/607528.jpg
Пасян для однієї колоди з 52 карт.

Тридцять п'яти карт викладені в сім ряду з п'яти карт із зображенням. Це робочі картки. Решта сімнадцять карт, що залишилися в палубі, будуть основними. На першій базовій картці, викладеній з палуби, ви можете перемістити безкоштовні (нерозібрані) робочі картки вище або нижче для одного, незалежно від костюма. Коли закінчуються відповідні робочі картки, наступна базова карта викладена з колоди.

Є винятки: на тузах можна викласти лише девти, на королях нічого не можна викладати. Блоки карт не рухаються.

Мета пасьянсу - поставити всі картки на базі. Цей пасьянс належить до категорії середньої складності.

Є складні та спрощені варіанти.

Складний варіант: робочі картки на початку макета викладені в п'ять робочих рядків із семи карт.

Спрощена опція: Робочі картки на початку макета викладені в сім робочих рядків із чотирьох карт.

Джерело (російською мовою):
https://orakul.com/

0

17

Уайтхэд
http://forumupload.ru/uploads/001a/cb/5f/2/20710.gif
Пасян для однієї колоди з 52 карт.

Двадцять -віст карт розповсюджуються в сім робочих рядків наступним чином: у першому ряду - одна карта, у другому - два тощо. Всі картки викладені вгору. Над робочими рядами є чотири основні клітини. У них, перш за все, необхідно викласти тузи, які є основними картками, а потім усі інші картки подібного костюма у збільшенні гідності. Решта колоди розміщується зліва, поблизу є допоміжна комірка.

Після кожного переходу від колоди до допоміжної комірки, одна карта викладена. Лише верхня карта допоміжної клітини безкоштовна.

У разі відповідності картки з допоміжної комірки можуть бути переміщені до базових карт, на робочих картах подібного кольору вище на одну гідність (тобто дев'ять піку можна викладати на десяток вершини або десять трьох) і далі безкоштовна робоча комірка. Робочі картки можна зробити в блоках карт подібного кольору в порядку зменшення гідності.

Безкоштовна робоча комірка може бути викладена будь -якою карткою або блоком карт, зібраних відповідно до вищевказаного замовлення. Повторне використання решти колоди заборонено. Для успішного макета пасьянсу необхідно перемістити всі картки на базу. Це твердий твердий пасьянс.

Є складні та спрощені варіанти.

Складний варіант: лише король або блок карт подібного кольору, складені для зменшення гідності та починаючи з короля, можна перенести у безкоштовну робочу комірку.

Спрощена опція: Ви можете скласти та перемістити блоки карт, складені в порядку зменшення гідності, незалежно від позову.

"Whitehead" - один із найскладніших варіантів для пасьянсу "Klondike".

Джерело (російською мовою):
https://orakul.com/

0

18

Світське суспільство
http://forumupload.ru/uploads/001a/cb/5f/2/544196.gif
Пасьянс на дві колоди з 52 картки.

Цей пасьянс не дуже складний, хоча він потребує концентрації уваги та наполегливості.

Правильна серія збирається навколо кожної леді: над нею - у збільшенні, під нею - у зменшенні. Всі дами вивозяться з палуби та викладені в горизонтальному ряду посередині столу з зображеннями вгору. Далі вони беруть карту за карту з колоди: кожен спочатку ставиться в резервну стек, кожну секунду вони прагнуть використовувати в грі. Верхня верхня резервна карта, якщо можливо, негайно підключена до гри. Коли колода переміщується вдруге, кожна перша і кожна друга картки відкладається в стек, і в ситуації використовується лише кожна третина. І нарешті, використовуючи колоду втретє, в гру вводиться лише кожна четверта карта, тобто до останнього раунду, коли можна використовувати лише кожну дванадцяту карту.

Цей пасьянс рідко сходяться, навіть коли колода грає останній, дванадцятий раз. Але все ще є шанс довести пасьянс до успішного завершення. Для цього потрібно побачити, чи повністю зібраний серіал чи той, який можна повністю зібрати, змістившись частиною карт з іншої серії, з'явилася в ситуації.

Зверніть увагу на малюнок. Серія Treboral повністю зібрана. Змінивши деякі картки, є шанс повністю зібрати серію Cherry. Для цього з однієї серії Cherry дев'ять, вісім та сім переносяться в іншу. Зараз лише шість відсутніх.

Оскільки одна повністю зібрана серія з’явилася, колоду можна використовувати далі. Цього разу у зворотному напрямку, тобто після кожної дванадцятої картки підраховується кожна одинадцята і перевіряйте, чи можна це підключити до загальної ситуації. Якщо до моменту закінчення колоди буде побудована інша серія, ви можете використовувати її ще раз, підраховуючи кожну десяту карту.

Якщо, граючи дванадцять разів, не було побудовано жодної правильної серії, то пасьянс не працював. Якщо в перших дванадцяти раундах гри були зібрані один -два епізоди, в цьому випадку це модно знову втратити колоду, але у зворотному напрямку.

Той, для якого цей пасьянс здається занадто важким, щоб трохи полегшити правила і розібратися в колоді один раз від другої до дванадцятої картки, потім назад, з дванадцятого до шостого, і лише після цього, залежно від того, чи не принаймні Одна серія побудована чи ні, отримує або не отримує права на продовження гри.

Джерело (російською мовою):
https://orakul.com/

0

19

Килим
http://forumupload.ru/uploads/001a/cb/5f/2/681579.jpg
Пасян для однієї колоди з 52 карт.

Після ретельного перетасування з палуби тузи вибирають і розміщують на кутах ігрового поля. Вони є основними картками, їм потрібно буде викласти картки на збільшенні гідності аналогічного костюма до королів. У центрі від колоди на кожному малюнку вгору чотири ряди з п'яти карт. Це робочі картки. Залишилася колода розміщується зліва, під нею - допоміжна комірка.

Після кожного переїзду з колоди одна карта викладається до допоміжної клітини. У разі відповідності картки з колоди та допоміжної клітини можуть бути викладені на основні та робочі клітини, якщо вони звільняються. Лише верхня карта допоміжної клітини безкоштовна.

Повторне використання решти колоди заборонено.

Умовою успішного макета цього пасьянсу є перенесення всіх карток на основні. Дуже простий пасьянс. В середньому отримують дев'ять із десяти макетів.

Існують складні та спрощені варіанти цього пасьянсу.

Складний варіант: після кожного переходу від колоди до допоміжної комірки, не одна, але три картки викладені, і лише верхня (надувна) карта безкоштовна для використання.

Спрощений варіант: дозволено одне повторне використання решти колоди, що дає майже сто відсотків гарантії успішної ситуації.

Джерело (російською мовою):
https://orakul.com/

0

Быстрый ответ

Напишите ваше сообщение и нажмите «Отправить»



Вы здесь » Різна всячина » Розваги » Карткові пасьянси orakul.com